Item 295067 - Mandatario responde críticas del Instituto Libertad

Identity area

Reference code

PR-DIM-VID-NC-295067

Title

Mandatario responde críticas del Instituto Libertad

Date(s)

  • 2001-05-15 - ? (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

72.13

Context area

Name of creator

Biographical history

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

Enfoque: Asegura que "el informe del Instituto Libertad sigue molestando al Gobierno, tanto que el Presidente Lagos respondió hoy las críticas" de que sólo habría cumplido el 21 por ciento de sus promesas. Sin embargo, el medio contrasta la respuesta del Mandatario con críticas opiniones de personas en la calle; Mandatario: "No basta con decir cuánto se hizo, también hay que decir con qué propósito, cuál es la filosofía que está detrás. Y yo digo aquí que la filosofía que está detrás, que inspira a este Gobierno es que queremos una sociedad en que todos tengan la posibilidad de vivir en un mundo con una calidad mejor"

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

Script of material

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Sección: S.5

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Notes area

Note

Relaciones Políticas

Note

Discurso 21 de Mayo 2001

Note

Mensaje 21 de mayo 2001

Note

desempleo

Note

Instituto Libertad

Note

partido RN

Alternative identifier(s)

Access points

Subject access points

Name access points

Genre access points

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Accession area

Related subjects

Related people and organizations

Related genres